OAC: Apropar l’Ajuntament a la ciutadania

L’OAC, Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Premià de Dalt és el servei que centralitza tota la relació administrativa entre el consistori i la ciutadania. De fet, és QUI ofereix tota la informació disponible sobre l’administració i tramita la majoria de gestions municipals. En els darrers anys, els serveis de l’OAC s’han incrementat i les gestions telemàtiques són les més nombroses, encara que els canals telefònic i presencial segueixen en ús.

Featured Video Play Icon

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Premià de Dalt, l’OAC, centralitza l’atenció als veïns i veïnes, ofereix tota la informació disponible sobre l’administració municipal, i tramita de manera integrada la majoria de gestions municipals. La seva funció és facilitar a la població, empreses i visitants la seva relació amb l’Ajuntament.

La coordinació del registre d’entrada i sortida de documents i tot allò relatiu al padró municipal d’habitants és una de les tasques més importants de l’OAC:

Per atendre les demandes d’informació i de gestió,  el ciutadà pot utilitzar diferents canals,  el presencial amb cita prèvia,  el telemàtic o el telefònic.

Tanmateix, el fet de poder contactar amb l’administració de forma telemàtica agilitza i facilita la comunicació ja que la ciutadania hi accedeix de forma còmoda, ràpida i eficient.

Actualment els tràmits amb l’administració es gestionen majoritàriament de forma  electrònica a través  de la seu electrònica i la plataforma E-tram.

La darrera de les novetats de l’OAC de l Ajuntament de Premià de Dalt és que a més del idCat mòbil, ara expedei l’ idCAT certificat , un certificat digital amb signatura electrònica, que ofereix moltes més prestacions, avantatges i màxima seguretat.

Amb aquestes millores en el servei d’atenció al ciutadà i l’ampliació de serveis, el Govern avança en el seu objectiu d’eficiència i eficàcia de la comunicació entre el consistori i la ciutadania.

Al web municipal podeu trobar tota la informació relativa a l’OAC per a fer els tràmits amb l’Ajuntament. I si ho preferiu,  també podeu fer la vostra consulta trucant al telèfon 93 693 15 15.